Bad Boys For Life : Gabungan Kali Terakhir

by 1/22/2020 11:55:00 PM 1 Pengkritik
Tiket Sponsor : GSC
Tarikh : 21 JANUARI 2020
Tayangan Sebenar : 23 JANUARI 2020
Lokasi : HALL 5, GSC 1 UTAMA
Genre : AKSI, KOMEDI, PENYIASATAN
Rating : 4.5/5


Sinopsis

Bad Boys Mike dan Marcus kembali lagi buat kali terakhir yang akan melibatkan kerjaya mereka, kehidupan mereka dan juga kekeluargaan. Kali ini, mereka terpaksa bekerjasama dengan kumpulan AMMO yang ditubuhkan khas oleh Polis Miami untuk menjatuhkan dan seterusnya melumpuhkan operasi Armando Armas, ketua kartel dadah yang paling kejam di Miami.

Mampukah mereka menghadapi cabaran ini buat kali terakhir? Dan apa yang sebenarnya menyebabkan Mike digelar "Bulletproof Police"? Semuanya akan terjawab dalam "Bad Boys For Life".

Jom baca apa pulak pendapat saya tentang filem ini

4.5 bintang den kasi.

Mengisahkan 2 sahabat polis Mike & Marcus dalam pengembaraan terakhir mereka sebelum bersara. Bersara ke?

Cerita bermula agak menarik dengan Marcus yang baru bergelar datuk dan ketika sambutan oleh rakan-rakan polis yang lain, Marcus bertaruh dengan Mike yang akan menentukan persahabatan dan kerjaya mereka. 

Tetapi... 

Mike yang digelar polis kalis peluru akhirnya ditembak.. oleh siapa? Semuanya akan terjawab nanti.. 

Overall, cerita ni digarap dengan baik sekali, walaupun kau tak pernah follow movie dia yang sebelumnya, lawak, kekeluargaan, aksi dan suspen, semua ada. Bosan? Tak, sebab setiap babak ada jalan cerita yang buat korang macam owhh, uhhh, ahhh.. Tak rugi kalau korang nak tengok. 

Antara 1 movie yang direkomen untuk disaksikan di pawagam berhampiran anda.

Apa lagi! Jom terjah dan layan! Kalau korang pernah layan filem terawal mereka, pasti akan lebih menyukai filem terakhir mereka kali ini.

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

1 Pengkritik:

Owen said...

I love this show!

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.