Ngeteh Ngan Ahmad Idham

by 5/14/2012 06:01:00 PM 0 Pengkritik
Terima kasih kepada Ahmad Idham & tak lupa juga kepada Ruby a.k.a Rabiatul Adawaiyah yang menjemput teman serta beberapa orang rakan untuk ngeteh bersama malam itu
Siapa tak kenal Ahmad Idham boleh pergi tengok Melodi tak pun pergi tengok beberapa filem arahannya or telemovie dan juga siri seperti Apa Celop yang sedang ditayangkan dan episod terakhir malam ini di TV3.

Ngeteh bersama Ahmad Idham just untuk borak bersama bertanya mengenai dunia hiburan Malaysia, perkembangan terbaru beliau serta pandangan Ahmad Idham tentang isu² yang ditanya oleh mereka yang ngeteh bersama malam itu.

Antara isu yang menarik dibincangkan malam itu seperti kisah Aaron Aziz & Zed Zaidi, masalah perfileman negara, Antara karya dan bisnes serta filem yang bakal ditayangkan tak lama lagi daripada Teater yang pernah dipentaskan di Istana Budaya tak lama dahulu.

Dan ada juga antara cerita yang diborakkan seperti isu penonton Bunohan dan juga penonton Hantu Bonceng.

Cerita pemilihan wayang untuk ditayangkan juga menarik perhatian coz mungkin tak semua tahu yang hanya 1 wayang sahaja yang akan mempunyai hak untuk menayangkan secara awal filem² melayu yang selalunya boleh memberi sakit kepala kepada pihak pengarah memilih panggung wayang mana untuk ditayangkan dahulu.

Kisah filem melayu yang 1 masa dahulu kurang mendapat box office dan tahun lepas, hampir 6 buah filem melayu yang mendapat kedudukan dalam carta filem box office 2011.

Banyak yang diborakkan malam itu. tapi biarlah antara kami sahaja. hahaha. Terima kasih juga pada Ahmad Idham coz belanja makan malam yang enak di Bukit Jalil Golf Country & Club. nak tau lebih??? komen dan tanya.

p/s - tak sabar menanti 21 haribulan ini.  & Gambar lain hanya di Facebook.

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.