Sebelum & Selepas Pra-Tonton Keramat

by 1/24/2012 11:03:00 PM 0 Pengkritik
Honestly, inilah pertama kali join pra-tonton filem melayu kat wayang (Sebelum ni premiere screening BI je) yang siap ada santapan sebelum tengok wayang lagi.

Tapi yang menambah lagi keceriaan pra-tonton is kehadiran artis² yang berlakon dalam filem tersebut dan juga disebabkan Keramat adalah terbitan MIG & Metrowealth, David Teo semestinya ada untuk memeriahkan majlis. Tak lupe juga kehadiran wartawan such as Nas Ahmad wit his Melodi crew & len²

Tulis panjang² pon xgune.. jom tengok disebalik sebelum & selepas pra-tonton Keramat di MBO Subang Parade pada 10 Januari 2012

Ni poster filem Keramat ngan nama pelakon & pengarahnya

p/s - Pic ni xnampak dekat... tunggula.. ada pic yg lebih rapat lagi ngan Diana Amir

Antara artis yang turut hadir pada malam itu seperti Diana Amir, Wawa Zainal, Mon Ryanti, Zul Suphian a.k.a Zul HandyBlack, Rebecca Nur Islam & ramai lagi.

Nak tengok??? Tapi jom kita tengok santapan yang diberi malam tu dulu ea

 
 
 
 
 
 
Dah jamah perut, kita p jamah mata lak ngan bergambar bersama artis² yang hadir

p/s- Sekali sekali je dapat jumpe... So jangan lepaskan peluang yang terhidang depan mata
Mejar David Teo pon mai tau!!!
Zul HandyBlack a.k.a Zul Suphian
Mon Ryanti posing untuk media
 
Maaf xingat nama pelakon ni.. Someone do enlighten me with his name pleaseee

Barisan pelakon, pengarah & penerbit serta cameo dari wartawan Melodi ngan 3 skrip je
 Ok... ni pic sebelum n last skali sebelum wayang start dalam cinema... Skang, masanya untuk bergambar ngan artis selepas abis wayang
Rebecca Nur Al-Islam
Mon Ryanti lagi (Dia lawa kot)
Diana Amir (yang ni kalo xlawa, xtau nak kata apa kat mata korang)
Wawa Zainal wit bloggers, Ujang n Nisa Kay
Wawa Zainal (Dia pon lawa gak)
Rebecca Nur Al - Islam (Curi tangkap pic dia)
Antara blogger yang turut hadir malam tu is my senior Teknik Kajang, Heidi Syafiq, Hamzah Ian, Nisa Kay, Ujang, Jamar & ramai lagi yang xkenal.

Heidi Syafiq, Nisa Kay & Hamzah Ian
Nisa Kay
Ujang N Nisa Kay bergambo ngan Wawa Zainal
 Untuk tidak menjeleskan diriku tidak bergambo ngan artis seperti mereka, meh kita bergambo ngan Diana Amir yang sudah bertudung... Lagi Ayu, cantik, menarik tertarik yawww!!!

Yang ni baru rapat skit dari yang mula²
Tanx again to Penmerah.com coz beri saya tix pertama kali menghadiri sesi pra-tonton filem melayu. Hopefully dapat p lagi pra-tonton filem² melayu yang lain. Walaupun mungkin ada setengahnya yang membosankan, tapi siapa taknak kalo free n dapat jumpe artis kesayangan n bergambo ngan mereka kan.

C Ya again in next post!!! Assalammualaikum n have a nice day!!!

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.