HTC Sensation : Panas!!!

by 9/30/2011 11:46:00 AM 0 Pengkritik
Sambungan kedua kita bermula,
Hendak bercerita tak tau akhir di mana,
Panas tajuknya bukan sengaja,
Tapi di dalamnya yang ingin dicerita

Assalammualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia

Pada hangpa, n korang yang duk terkial-kial baru nak tau pasal HTC Sensation ni, sila rujuk laman buku sejarah pasai HTC Sensation di link bawah (Ini gurauan, jangan amik siyes naa)


Seperti yang teman kaborkan pada post sebelum ni, post kali ini akan membicarakan hal ehwal semasa aplikasi, widget dan banyak lagi yang memang syokk habis la untuk HTC Sensation.

Kamera pun dah cerita, skang nak cite pe lagi??? Tungggu!!! Banyak lagi yang anda tak tau pasal HTC Sensation ni. Antaranya...

  • Skrin Kekunci Aktif
  • Boleh Ubah Skrin Utama
  • Layari Internet Browser Dengan Lebih Baik
  • HTC Watch
  • Pengalaman yang menakjubkan
  • Transfer
  • Intelligent Ringer
  • Bahan Bacaan
Nak tau lebih lanjut??? Jom tengok sedutan VC ni, tapi dalam English laa...


Haaa... Dah tengok dan terasa teruja tak ngan apa yang HTC Sensation ada??? Tapi tunggu!!! Itu baru dari HTC, sekarang dari teman pula dengan pengalaman pertama kali menggunakan HTC


Sebelum kita teruskan dengan review 3 siri daripada teman, jom tengok beberapa VC yang akan lebih menerujakan anda untuk memiliki HTC Sensation

p/s - 2 Video clip ini dalam English version, manakala review ringkas daripada teman is dalam Bahasa Melayu


Tak cukup??? Haaa... Tengok ni pulak


Source : HTC

Dah cukup??? Nanti dulu.... Tu baru review yang teman dapat dari website HTC, sekarang, review dari teman pulak laaa

Bahagian 1



Bahagian 2



Bahagian 3



Bahagian Terakhir



Apa kata korang pas tengok VC ni??? Teringin nak beli?? or memiliki 1 HTC Sensation??? Tapi Tunggu!!! Ada review terakhir khas untuk anda... Merungkai rahsia kurang diketahui oleh orang ramai menggunakan HTC Sensation.

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.