Apa Ke Halnye!!!

by 12/20/2010 06:35:00 AM 0 Pengkritik
Menempuhi Hari² Yang Mendatang Sebagai Seorang Gay??? Ape Ke Halnye (Sila Sebut Dalam Loghat Perak)

video

Uggghhh... Terserempak video ni time blogwalking... sebenarnya... isu ni baru je keluar paper hari Ahad... Tak Terbaca la plak benda ni... sampaila aku tengok video ni... Ape engkau dah xtau malu ker wahai si Azwan Ismail??? Dah xtau malu ker??? Aiyo...

Antara Kata² nya yang dipetik daripada video ni... alkisahnya... rumusan la ape dia kate and pendapat aku la...

Kata² Si Gay Ni - Mengaitkan kata² seorang sasterawan negara, Shahnon Ahmad "Kenali Diri, Kenali Segala"

Kata Aku Pula - Xkan xkenal ko ni laki??? mesti kena kenal segalanya... Nama pun dah Islam, Muka Baek...

Kata Si Gay Ni Lagi - Mengambil masa yang lama, untuk mengenali dirinya, untuk meyakini dirinya, seorang GAY!!!

Kata² Aku Pula - Hey YOU!!! Umur Dah 32 Tahun... Lame giler baru nak tau ko ni Gay??? Xbetul ker???

Kata Si Gay Lagi - Menjadi seorang yang kuat, dan yakin ngan ape yang bakal dia lalui pada masa depan...

Kata Aku Pula - Giler yakin... Pasni aku rasa ko dah x yakin dah... orang jumpe mesti rasa nak DUSH ko jer.. wat malu kaum and agama jer...

Kata Si Gay Lagi - Kerana faktor agama dan budaya banyak mencorakkan kehidupan kita and memberitahu kita, apa yang perlu kita jadi, and apa yang xperlu kita jadi.

Kata Aku Pula - Dah terang² bersuluh, xkan xnampak lagi kot??? Dah tau hukum hakam agama yang dianuti, dah tau macam ane budaya kat Malaysia ni macam yang pernah terjadi pada seorang gay kat luar negara yang tukar jantina dan akhirnya amik keputusan kahwin ngan gay sampai keluar berita... Xkan xikut berita semasa dan amik pengajaran kot???

Kata Si Gay Lagi dan Lagi - Mereka tidak merasai dan tidak memahami menjadi seorang yang gay..

Kata Aku Lagi - Ohhh Pleasseee... walaupun umor aku muda daripada engkau, tapi aku pun tau agama aku, asal usul aku, jantina aku, nafsu aku dan keinginan aku... Xkan lah dalam 30 tahun ni xpernah jatuh hati pada seorang pompuan pun??? Ke frust menonggeng kena tinggal ngan pompuan sampai desperate nak jadi GAY???

Kata Gay Ngan Yakinnya - Saya yakin keadaan akan menjadi lebih baek. Kita cuma perlu mencari sumber² kekuatan disekeliling kita, kerana terdapat mereka yang dapat membantu kita dan akhirnya dapat memberikan keyakinan pada diri kita.

Kata Aku Lagi N Lagi - Ko Yakin ke keadaan untuk ko akan jadi lebih baek?? Keadaan sekitar mungkin lebih baek dari keadaan ko... Nak cari sumber kekuatan?? Alamak... hancurla Malaysia ni kalau muncul lagi 10 orang macam kau... Mereka yang membantu akan banyak, coz sume nak bantu ko kembali ke jalan yang lurus dan beri keyakinan yang ko ni lelaki... Lelaki, tarikannya pada pompuan, bukannya sesama lelaki... Quran pun pernah cerita bencana yang ditimpa kepada kaum Nabi terdahulu yang Gay akhirnya hancur musnah jugak... Ke kau nak bala datang kat kau dulu baru kau nak sedar???

Kata² Akhir Gay - Saya Gay, Saya Ok...

Kata Akhir Aku - Gay??? OK???  Hahahaha... Kalau kat luar negara, xperla nak cakap saya gay, saya ok... Ni Kat Malaysia OI!!! Blaja agama dah 30tahun, duduk kat Malaysia bukannye baru 2-3 tahun... Xkan xpenah tengok macam mana orang² Gay kat Malaysia ni?? Diorg Ok Ker??? TIDAK!!! Carilah mana dalam Malaysia ni... Kalo ko Gay pun, senyap² simpan sorang² la... Jangan sampai kena terjah ngan Mastika la, dan macam² lagi media massa dan elektronik... Tu lum ngan tuhan lagi...

Akhir kata, Inilah dunia akhir zaman... Apa nak jadi pun aku tak tau la... kita lihat jer la apa yang akan terjadi seterusnya... Hopefully dia dapat kenal diri dia yang dia tu lelaki, dan lelaki dijadikan untuk perempuan...

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Lazada

Lazada Malaysia
Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.