Selamat Pengantin Baru

by 11/14/2011 01:02:00 AM 0 Pengkritik
Venue : Jeram, Kampung Parit Mahang 
Date : 12 & 13 November (Mai 12 je)
Event : Perutusan Raja Sehari Anizah & Buddy

Musim mengawan sudah tiba, musim orang mengikat tali yang sah antara 1 pun sudah tiba

Kepada mereka yang melangsungkan perkahwinan dan hari bahagia pada tarikh di atas, Selamat Pengantin Baru diucapkan daripada saya, semoga berkekalan sepanjang hayat hingga ke anak cucu yang comei² belaka.

Ucapan ini khasnya dan terutamanya kepada Iza & Buddy yang baru sahaja bergelar suami & isteri.

Semestinya kalau kawan sendiri, lagi² belajar 1 Universiti, USM Kampus Kejuruteraan, dan semestinya masing² sudah sibuk bekerjaya dan memang jarangla untuk berjumpa selalu, takkan lekang kalau tiada gambar sedas, dua das untuk dijadikan kenangan bersama. Maklumla, Iza merupakan orang pertama perempuan dalam batch kami, Polymer yang sudah berkahwin a.k.a. mendirikan rumah tangga selain Din ngan Ku Esyra.


Selaku wakil tunggal lelaki PolymerOX batch kita (Izma, Diky, Mad, Hasif, Joe, Epul, Din, Kulert) ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan sekalung tahniah di atas hari berbahagia anda berdua semoga berkekalan hendakNya hingga akhir hayat.

Jom kita tengok aksi gelagat wakil PolymerOX yang turut hadir memeriahkannya sampai ada yang dari Penang datang untuk bersama meraikan hari gembira ini.

p/s - Sori Lin kecik n Lin Panjang xde pic korang


Fas n pasangannya (Bakal melangsungkan pertunangan pada 19 November ini)




Tak lengkap kalau teman, selaku photographer tak tangkap pic sorang² yang hadir pada hari itu... Jom kita berkenalan dengan mereka² ini.






Dan takkan lengkap kalo asik² pic pompuan je kannnn


Akhir kata

Semoga berbahagia, dan kepada rakan² batchmate ku yang akan melangsungkan hari bahagia mereka terutamanya pada Dayah (Baru dapat message petang selepas p umah Iza) yang tak lama lagi akan berdirinya sebuah lagi rumah tangga yang bahagia.


p/s - jangan tanya pasal teman bila nak kahwin... Teman single and available lagi... Hahaha... N lambat lagi nak kahwin... Calon pon takde, keje tak stable lagi. Tapi kalau jarum dah disuntik, line dah daftar, kena gak tunggu dalam 3-4 tahun lagi ye... :P

p/ss - Dengar cite Mad pun dah bertunang. Fas tak lama lagi.

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.