Spontaneous Thursday #1

by 8/18/2011 07:15:00 AM 3 Pengkritik
Final Whistle : Real Madrid 2(4) - (5)3 Barcelona
Cup Title : Spanish Super Cup

Ok... Mengaku Barca kuat... Tapi Real ada peningkatan... Walaupun leh men cubit² pipi Mourinho time ngah gadoh² Marcelo kena kad merah kan... But it was a nice game until the fight scene happen... Not a nice game in the end.

Now boleh la kita tumpu kat La Liga N Champions League lak ea... Bukan senang 2 game lawan Barcelona leh dapat 2 gol... Sebelum ni asik kena telur je... Xpun kena ayam je... Ok... I'm A Fan Of Real Madrid... But still... I'm not like some of the other's football fans when their team lose but can't accept the loosing game...

Ok... Cukup... Kang ade orang xpuas ati lak... Bak kata Mourinho la... This Cup is not our target... Ok... Fine... But an improvement Real... I Like... Can't wait to see what Real will give in the La Liga.

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

3 Pengkritik:

cik pha said...

seryes aku kalu bb ni aku memang tak tau.tp aku tau y barce penah menang aritu hee

Wadi AR said...

barca cukup syarat je tu

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

kedua duanya aku suka... susah nak pilih.... aku tengok kat kedai mamak ajerr kalau kalah pun secawan teh ajerrr rugi

Lazada

Lazada Malaysia
Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.