Lazada

Ragam Manusia D Kampus Induk

by 1/23/2011 09:26:00 PM 0 Pengkritik
Alkisah terjadi d suatu petang, senja dekat nak maghrib... Ketika kami ahli² silat cekak baru sahaja habis sesi ijazah potong untuk dak² peringkat 100... N wat just happen??? see this picture pliszzz... And interprete with your own word...

Che We musykil.. Tanda tanya kenapa kereta tu tak pegi parking kat sebelah kereta Bee..
Anda pula kata macam mana??? ni lah ragam manusia yang kami tetiba jumpa kat kampus induk USM ketika hendak solat maghrib. Mula² kami tengok, dia alihkan yang macam papan no parking tu untuk apa... pastu kami tengok lagi... Aik!!! Parking ada kat sebelah... ingatkan dia nak masuk parking... tengok², dia parking kat situ... Inilah yang menimbulkan tanda tanya bagi kami² yang menyaksikannya... Apa motif dia parking kat situ??? sedangkan parking kat sebelah ada kosong...

Apa kata anda semua pula???

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.