Anugerah Skrin 2010

by 12/25/2010 01:20:00 AM 0 Pengkritik
Yaaa... Anugerah Skrin 2010 baru sahaja melabuhkan tirainya dengan persembahan bertenaga daripada Faizal Tahir dengan lagunya, superhero dan sebelum itu diselitkan lagu hanyut ketika dalam perjalanan dalam kereta... COOLLL... Dihoskan bersama oleh Awal Ashaari dan Vanida Imran... Gud Job to both of them menceriakan keadaan.

Persembahan lain yang turut menceriakan pentas pada malam ini adalah daripada pasangan sejoli yang baru je naik namanya dengan tajuk lagu Kurnia daripada Miss Nina dan Noh Hujan. Persembahan teater musikal  "Terima Kasih Cinta" yang akan dipentaskan di Istana Dewan Budaya, gandingan 2 suara adik beradik Anuar dan Ziana Zain, iringan lagu Nur Kasih, Isabella dan Sabar Menanti dengan alat musik dan persembahan pembukaan oleh Adibah Noor, Noryn aziz dan Jaclyn Victor.

Nak tau lak sapa pemenang Anugerah Skrin 2010 dan kategori²nya??? Jom baca dan dengar komenku apa yang ku lihat di kaca TV malam ini... Jeng³....

Senarai Penuh Pemenang Anugerah Skrin 2010

Pemenang Rancangan Realiti Terbaik
-Program Showdown 2010. (xpernah tengok powwnn citer ni)

Pemenang Lakon Layar Terbaik Filem
-Shamsul Yusof (Evolusi KL Drift 2)

Pemenang Drama Komedi Terbaik
-Simpang 3

Pemenang Lakon TV Terbaik
-Shahrul Ezad (Antara Garisan)

Pemenang Rancangan Hiburan Terbaek
-Anugerah Bintang Popular

Pemenang Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama
-Fadzilah Mansor (Sebelum Akhirat)

Pemenang Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama
-Isma Yusoof(Antara Garisan)

Pemenang Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem
-Fazura (Pisau Cukur)

Pemenang Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem
-Aaron Aziz (Evolusi KL Drift2)

Pemenang Rancangan Bual Bicara Terbaik
-RTM Isu Khas Gaza Palestin Kami Bersamamu

Pemenang Laporan Khas/Berita Terbaik
-TV3 Aduan Rakyat "Berbumbung Langit"

Dokumentari @ Majalah Terbaik
-Astro Prima Epik Suatu Ketika "Laskar Senoi"

Pemenang Videografi Drama Terbaik
-Datang Bulan

Pemenang Pelakon Wanita Terbaik Filem
-Sharifah Amani (Mualaf)

Pemenang Pelakon Lelaki Terbaik Filem
-Bront Palarae (Belukar)

Pemenang Pelakon Wanita Terbaik Drama
-Noorkhiriah (Antara Garisan)

Pemenang Pelakon Lelaki Terbaik Drama
-Fauzi Nawawi (Sebelum Akhirat)

Pemenang Pengarah Terbaik Filem
-Allahyarham Yasmin Ahmad (Muallaf)

Pemenang Pengarah Terbaik Drama
-Murali Abdullah(Sebelum Akhirat)

Rancangan Muzikal Terbaik
-TV3 Anugerah Juara Lagu 24

Anugerah YASMIN AHMAD
-Shahiezy Sam

Drama Rantaian Terbaik
-Nur Kasih

Filem Terbaik
-Mualaf

Drama Terbaik
-Antara Garisan

Haaa... Itu dia... senarai pemenang² kita pada malam ni... yaaa... tiba masanya untuk komen... Macamla aku ni media hiburan kan nak komen² orang... tapi xperla... ni apa yang aku lihat... anda semua lak nampak apa???
1 - Ada antaranya seperti program realiti, aku xpenah tengok powwwnnn... dan best ker??? macam xbest jer tengok preview klip dia...
2 - Awat seksi sangat pakai cik kak oi??? Tau r terima anugerah... Ditujukan kepada penerima anugerah "Datang Bulan".. Dah r pakai baju putih, ketat lak tu, pendek atas paras lutut... Terima anugerah nak naik tangga mestila membelakangi penonton kan??? sooo... anda paham²la ea.. ketat... pergghhhh... nampak bentuk tuuu... ha3... Gamba?? Wat masa ni, tenet xde pic ASK10 lagi la... so tunggu je r ea...
3 - Nak cepat apasai??? xle jalan slow² ka Syarifah Amani oi??? dah r kain anda tu belah... jalan laju, naik tangga lak tu... mesti r terbelah lebih².
4 - Sunyi jer... macam tengok wayang ke aper?? kurang tepukan dari penonton di dewan... macam tengok wayang pun ader...
5 - Luv both the pengacara dan pakaian mereka... lawak kena pada tempat, dan menceriakan keadaan yang sunyi jer...
6 - The seksi gurl, i mean Syarifah Amani dan penerima anugerah "Datang Bulan" siap kena tegor ngan Aziz Satar tu... Santapan mata katanya... hahaha...

Tu sajer rasenye... tambahan??? anda rasa macam mana lak??? Kita tunggu lak pic² yang akan kuar... tapi xtau la plak bile kan... so tunggu je r... dan pastikan baca paper hari ahad... mesti banyak komen pedas² niii...

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Lazada

Lazada Malaysia
Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.