Mamypoko Airfit : Pilihan Alia

by 11/18/2016 12:02:00 AM 0 Pengkritik
Assalammualaikum dan salam perkhabaran dari blog yang bersawang

Baru-baru ini, Lazada dengan seikhlas hatinya telah memberi peluang kepada saya untuk bukan sahaja mencuba sehelai dua, tetapi, 1 pack Mamypoko Size S (84keping) jenis tape untuk kegunaan satu-satunya anak perempuan kesayangan saya, Khalisha Ali.

Oh ya, saya lupa nak beritahu anda semua yang saya sebenarnya dah kahwin tau dan ada anak seorang yang baru sahaja berumur 4 bulan.
Alia dan Pampers MamyPoko (Nampak tak ada 1 garisan biru?? Nak tahu apa dia?? Baca selanjutnyaaaaa)

Tanpa membuang masa, jom kita tengok apa yang bestnya pampers Mamypoko Airfit ni sampaikan Alia pun gembira, inikan pula kami mama dan ayahnya kannnn.....

No. 1 Pilihan mak, mama, umi, mummy dan seangkatannya di Jepun Tau!!!

Tak percaya?? Cubalah beli, cuba, try dan pakai dengan klik pautan di bawah dan baca selanjutnya pos ini jikalau anda mahukan keselesaan untuk bayi anda semua!


p/s : Pampers tu siap design Winnie the Pooh lagi tau!

Apa istimewanya pampers ini berbanding dengan jenama lain??? Anda semua mesti nak tahu kan, manala tahu... Secara tiba-tiba nak terbeli untuk anak sendiri pulak kannnn... Since teman ni enginuer, rugila tak guna segala jenis skill untuk kasi post ni menarik hati para ibu bapa, ayah mak, mama papa semuanyaaaa...

Jom saya terangkan secara terperinci serba sedikit untuk menarik perhatian anda semua

MamyPoko Air Fit
1. Bahan Lembut berudara
2. Sangat lembut dan bagus untuk kulit bayi yang halus.
3. Mengikut bentuk pinggul dan pinggang bayi dengan selesa
4. Regangan lembut yang membantu meliputi tanpa rasa ketat

MamyPoko Pants Air Fit
1. Ruang udara yang lebih muat dan padat.
2. Membekalkan keselesaan dan kelembutan di sekeliling kaki dan pinggan seterusnya menghalang kebocoran
3. Rasa udara yang selesa membolehkan bayi bergerak secara bebas.

Tetapi... Ada beberapa perkara yang anda takkan tahu kecuali setelah mencubanya pada anak anda sendiri. Apakah itu???

TANDA BIRU DITENGAH PAMPERS

kenapa dengan tanda biru ni?? Untuk pengetahuan anda semua, kebiasaannya bila anak anda kencing, kita kurang peka mahupun kurang perasan akan keadaan itu.

Selalunya, kita hanya akan perasan apabila pampers itu sudah berat, atau anak anda sudah mula menangis kecomelan keranan kencing.

Tetapi dengan MamyPoko AirFit, anda akan lebih mudah untuk tahu bila nak tukar lampin anak.


TAHAN SEHINGGA 12 JAM

Semestinya keselesaan berpanjangan itu lebih nikmat kerana anda tak perlu nak susah payah dalam sehari menukar lebih 3 kali lampin dan pampers anak anda.

Dengan Mamypoko AirFit, percayalah! Keselesaan, kegembiraan, dan keriangan anak anda serta mata panda anda dapat dijaga bersama penuh kasih sayang!

Tengoklah ragam Alia bersama pampers MamyPokonya!!!

Jadi apa lagi!! Janganlah tunggu lama-lama untuk memberi keselesaan yang berpanjangan kepada anak-anak anda semua dan jadikanlah MamyPoko sebagai pilihan NO. 1 anda!

P/S
Tahukah anda lazada sekarang ini sedang membuat jualan promosi untuk Pampers jenama MamyPoko dengan harga yang berpatutan dan lebih murah dari luar??

Tak percaya?? Tengoklah link dibawah

Lazada Sale MamyPoko : http://ho.lazada.com.my/SHJVbi



putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.