Floria Night Putrajaya 2012

by 7/08/2012 12:01:00 PM 0 Pengkritik
It was a stary night full of blast from the fireworks and today, 8th of July 2012 is the last day, and last night for Pesta Floria Putrajaya 2012

Pesta Floria yang berlangsung dari 30 Jun 2012 hingga 8 Julai 2012 pada malamnya dihiasi dengan perarakan kereta air berhias daripada negeri² di Malaysia dan juga penyertaan beberapa kereta berhias dari Kenya & China.

Jom sama² saksikan kemeriahan malam kereta berhias Pesta Floria Putrajaya 2012
Perarakan kereta berhias daripada Melaka
Diterangi dengan kilauan laser yang memukau mata & perarakan kereta berhias yang dihiasi secantik bidadari, setiap negeri yang bertanding menunjukkan keindahan negeri masing² padanya.
Jom tengok apa lagi yang berlaku sepanjang malam di Pesta Floria Putrajaya 2012 yang diselang dengan pertunjukan bunga api bagi menutup perarakan kereta berhias yang cantik².

Antara kereta berhias air yang turut serta dalam Tourism Floral Parade 2012 seperti Kenya, China, Perak, Terengganu, Langkawi, Johor, Pahang, Sarawak, Sabah, Perlis, Perbadanan Putrajaya, Negeri Sembilan, Terengganu, dan penyertaan dari Tourism Malaysia.
Jom layan dulu video pertunjukan bunga api sebelum tengok kereta yang berhias malam itu
Kereta Berhias Terengganu
Kereta Berhias Pahang
Kereta Berhias Johor
Kereta Berhias Langkawi
Kereta Berhias Negeri Sembilan
Kereta Berhias Perak
Kereta Berhias Perlis
Kereta Berhias Sabah
Kereta Berhias Sarawak
Ministry of Tourism Kenya
Perbadanan Putrajaya
Ministry of Tourism Malaysia
Hope anda semua terhibur & enjoy!
Nantikan post seterusnya untuk kecantikan & keindahan bunga² di pesta floria putrajaya 2012 dengan tema "Bougainvillea Enduring Beauty"

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.