Piranha 3DD Review

by 5/31/2012 06:56:00 PM 0 Pengkritik
Courtesy : @Churp2 
Movie : Piranha 3DD 
Date : 31 Mei 2012 
Venue : TGV Sunway Pyramid 
Genre : Thriller/Horror/Comedy
Rating : 4/5 
Synopsis

Having awoken from their spring break extravaganza at Lake Victoria, the swarm heads upstream where they look to make a meal out of Big Wet, a local water park where when it comes to fun, nobody does it wetter!

Though they came to get wet, get loaded and get some, the staff and patrons get more than they bargained for when they must face the fiercest, most bloody-thirsty piranhas yet.

Lead by the strong-willed, studious Maddy and her friends, Barry and Kyle, the trio must dive in and take on these man-eating creatures using every ounce of their being but can they be stopped?

Inilah yang dapat teman khabarkan melalui pengalaman semalaman menanti Piranha jatuh ke riba

It was an awesome BadAss Movie with a lot of hillarious scene and also beautiful babes hanging around and not to forget the cruelness death!!


Apa yang anda dapat bila gabungkan gadis² berbikini, taman tema air yang memang dipenuhi gadis berbikini ini, David Hasslehoff, dan juga ikan Piranha yang boleh berjalan di akhirnya???

Yaaa.. Anda tak salah baca, akan ada sambungan cerita ini. Percayalah, Piranha ini boleh berjalan. Macam tak percayakan??? Tapi tolonglah percaya!!!
Di mana ada ikan Piranha, di situ ada gadis berbikini dengan bentuk badan yang menarik yang membuatkan setiap lelaki tak henti melihat dan lepas pandang. Jangan tipu la lelaki² sekalian kalau anda semua tak usha atau jeling² nak tengok.

Cerita bermula di sebuah tasik dipanggil Lake Victoria. 2 orang pakcik tua sedang mencari binatang buruan mereka yang terdampar di tasik. Tapi apa yang lebih menggerunkan, ialah, bukan setakat binatang buruan yang menjadi mangsa mereka, 2 orang pakcik yang tak bersalah ini juga menjadi mangsa kepada segerombolan ikan Piranha yang entah bagaimana boleh pulak berada di sini.

Untuk pengetahuan anda semua, cerita ini ialah sambungan kepada Piranha 3D yang mengakibatkan tasik dimana berlakunya pertumpahan darah dalam air yang mengorbankan entah berapa banyak gadis2 cantik & membuatkan tempat yang dahulunya suatu destinasi perkelahan menjadi suatu destinasi padang jarak, padang terkukur yang hanya tinggal tanah gersang & bekas² kejadian berdarah.

Sehinggalah pada 1 malam, ketika 2 pasangan sedang bermadu asmara di tasik Victoria, 1 pasangan tak dapat diselamatkan, manakala 1 lagi, mengalami nasib yang agak sadis dan kejam bunyinya. Ikan piranha itu masuk ke dalam kemaluan si perempuan yang akhirnya, membawa kepada ikan itu membesar di dalam badannya dan ketika hendak melakukan Seks buat kali ke-2 kerana merasakan kesedihan tak dapat jumpa rakannya yang hilang di tasik sama, 1 kejadian yang tak diingini berlaku.

Kejadian yang membuatkan teman lelakinya terpaksa bersunat (Potong semua sebenarnya) kerana Piranha itu berada betul2 dikemaluannya. Maka, dari situ, bermulalah kisah ngeri taman tema air Big Wet yang kena dengan tema movie ini 3DD.
Dengan bantuan Youtube, Maddy berjaya menjejaki professor yang menulis buku "Fish Walk Among Us" dan melihat evolusi Piranha yang boleh memecahkan besi alumnium yang membawa kepada Maddy untuk segera menyiasat besi yang melindungi air di Taman tema yang hampir juga membawa maut kepadanya.

1 Demi 1 orang mula membanjiri Big Wet tetapi apa yang mereka tak tahu, ialah mereka akan menjadi santapan merah berdarah di air yang bersih lagi suci tetapi dipenuhi gadis² berbikini dengan saiz DD.

Serangan pertama dengan seorang budak kecil yang mengadu kepada ibunya tetapi tak dilayan dan seterusnya mengadu kepada LifeGuards, David Hasslehoff yang juga pelakon Baywatch. Tapi tak dilayan juga sebaliknya, memberi kad serta signnya.

Sheriff yang kakinya hilang dalam Piranha 3D sebelum ini kembali tetapi dengan lebih aksi pada kakinya. Senapang patah yang membunuh Piranha dan membantu menyelamatkan mangsa keadaan.
Kematian bapa tiri Maddy agak kejam, kepalanya dihiris oleh benang (Tengok sendiri macam mana terjadi), kematian Sherif yang dahulunya teman lelaki Maddy yang agak sadis dengan tercucuk besi di mata (Tengok sendiri macam mana berlaku). & Akhir sekali, kematian budak yang degil yang agak kejam gak dengan Piranha itu lompat menerkam kepala mangsanya sehingga tiada saki baki tertinggal.

Selain babak yang agak kejam kematiannya, babak lawak juga ada seperti gaya David Hasslehoff membuat kembali cara Baywatchnya menyelamatkan budak yang bising nak plaster tak dapat & juga banyak lagi.

Sebuah movie yang agak fun & agak seram & leh wat orang terkejut hampir tiap masa ngan efek bunyi yang macam tutttt.

Saksikan Piranha di pawagam berdekatan anda mengganas & bakal muncul movie sambungan. Kenapa kata begitu??? Sebab Professor yang menyimpan spesimen Piranha beritahu yang Piranha itu akhirnya boleh berjalan di atas darat.

There you goes, Welcome to the lands of Piranha Walking on the shore rather than diving & eating the prey in the water.

Happy Hunting!!! Don't forget to try Piranha Sushi kalau ada jual la :P

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

0 Pengkritik:

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.