Lazada

Saya Suka Malaysia

by 8/25/2011 01:25:00 PM 4 Pengkritik
Mesti ada yang ramai tertanya²... Raya tahun ni Petronas Xkluarkan iklan ke???

Tetiba dapat email dari Says.My tentang sharing video clip Merdeka Raya terbaru Petronas... Nak tengok??? Jom Layan... Disertakan sekali 2 versi bahasa, Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia.

Saya Suka Malaysia



Enjoy Peeps!!! Selamat Menyambut Merdeka N Selamat Hari Raya!!! Don't Worry!!! Akan ada 1 post khas raya untuk anda semua...

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

4 Pengkritik:

Lea IsNaw! said...

video raya dr cst smart kan

iPai said...

fuh .. sangat bermakna .. fokus kat tgn je .. tak tau tgn sapa .. kan best ada tgn aku .. hehe

izfanora said...

cst punya lg best kot..

maybe sbb org yg selalu buat dh tiada.. hurmm..

syazwan aizad bin abdul mutalib said...

oo haritu petronas panggil aku pegi photoshoot nak buat iklan ni je rpenye. tangan aku la tu. haha. #poyogilerdem

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.