Kias Ramadhan

by 8/23/2011 03:13:00 AM 3 Pengkritik
Assalammualaikum, Salam Sejahtera, Salam 1 Malaysia, N Selamat Berposa Untuk Seluruh Umat Islam Di Malaysia Dan Luar Negara

Jikalau sebelum ni teman asik post pasai cara nak hack, cara nak bypass, kisah cerita teman, tapi kali ni akan jadi special skit... Especially ianya dalam bulan Ramadhan yang mulia ini... Korang sume pasti pernah tengok kat TV masing² pelbagai rancangan yang menarik yang disajikan sepanjang bulan Ramadhan ini, dan sini teman nak syorkan kat hangpa sume 2 rancangan yang menarik minat teman.


Yaaa... Inilah salah 1 cite khas sepanjang bulan ramadhan yang ingin teman syorkan anda sume nengok... Nak tau apa yang wat cite ni best??? Ce baca sinopsis yang teman jumpa kat blog OhBulan.

"Mari memupuk kesedaran dalam mengumpul amalan sepanjang bulan Ramadan dengan berkongsi 12 dosa-dosa manusia yang biasa dilakukan sepanjang bulan mulia ini bersama Zainal Ariffin Haji Ismail seperti sikap tamak dan kedekut, tabiat mengumpat, amalan berponteng puasa, menipu dan terlalu ikutkan nafsu. Turut dipaparkan ialah sikap boros, berpura alim kucing, sedekah, anak derhaka termasuklah perasaan dendam dan dengki menerusi cerita ringkas (mini drama) yang dilakonkan oleh artis-artis tanahair seperti Radhi Khalid, Imuda, Sabri Yunus, Johan As’ari (Juvana), A R Badul, Ako Mustapha, Tania Hudson dan ramai lagi. Program ini turut menampilkan pelbagai watak dan kisah benar dan releven dari spektrum kehidupan masyarakat sekeliling."

Nak tau lebih lanjut mengenai rancangan khas ramadhan ini dan link download yang akan teman sediakan untuk anda sume??? Jom kita tengok
 
p/s - Update mengikut episod yang keluar


Rancangan penuh ilmu ini akan bersiar setiap hari Rabu bermula 3 Ogos pada jam 11.00 malam sebanyak 4 episod di TV3. 

Jangan lepaskan peluang sekali menonton cerita ringkas (mini drama) yang akan dilakonkan artis-artis kegemaran anda dalam rancangan penuh ilmu ini.

Link Download

Untuk link download mediafire - Link 1
Untuk link download selain mediafire such as Hotfile, Filsonic dan seangkatannya - Link 2

Episod 1


Episod 2


Episod 3 (Sedang dalam proses Upload)

Link 1
Link 2

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

3 Pengkritik:

Wadi AR said...

uihh, siap bg donlod bagai. trimas jurutera

Anak Pak Amran & Makcik Hasmah said...

Memang best. Baik punya kias ! :)

aShaBuLz said...

hahahaha....tak bleh blah dalam iklan kias rabadhan hari tu, "kaki aku ni selalu sakit sebab rajin terawih" padahal g soping kot...wawawa...nice~

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.