Lazada

Contest : Muka Ayu Tanpa Ber-Mekap

by 7/05/2011 10:28:00 AM 5 Pengkritik
Tanks la kepada Naufal yang telah mengetag aku menjoin 1 contest ni... Haiya... Nak cari muka ayu??? Xde mekap???

Welll... Laki kan... For wat should we mekap² ni??? Pakai bedak cukup r... hahaha... Ayu?? Can it also be applied to laki??? hahaha.. nasibla aku ade 1 gamba yang agak euuwww ayu dia
Haaa... tapi sebelum tu... Demi memenuhi syarat je... n memang xde keje dah (Still menganggur lagi... Sape ada contact??? Hahaha)

Meh tengok syarat² dia kat sni... k.. n maaf la.. teman ni malaih sebenarnya nak tag² orang ni... Hahaha... Sori ye tuan empunya contest... Syarat² dia??? Meh tengok sini --->> Syarat² n Hadiah
 
Haaa.. Nak pic original muka ayu yeee... haaa.. Meh teman kasi... Komen jangan xkomen.. hahaha


K... dah penuhkan permintaan naufal... Naufal!!! Komen!!! hahahaha

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

5 Pengkritik:

nana said...

hahaha.. betol2 ayu!

ciK biBik said...

dah abes ayu dah ni..biar betei ko.bhaha

iPai said...

ko pakai cekak ke tuh LOL

Cik Nursya said...

ayu ape cenggini.. keras kaku jer.. haha

iPai said...

tambah satu lagi komen .. weeewit

Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.