Korbu

by 11/26/2010 12:21:00 AM 0 Pengkritik
XPDC Gunung Korbu

26 - 1 Disember 2010


Dengan ini... blog ini akan terbiar wat sementara waktu... y??? coz tengok tarikh atas tu pn dah tau kan... ha3... nak p XPDC Gunung Korbu bawah USM Kampus Kejuruteraan... Walaupun banyak gak cite² agak mental ku dengari nak hike gunung ni... Tapi coz minat n hobi baru, so tabahkan mental untuk hike nanti...

Pergerakkan sok dari USM Kampus kejuruteraan jam 6 petang... so which me all the best, naik n turun nanti... 5 hari tu kat atas... well... 2 hari naik, 2 hari turun... 1 hari rest jap between atas tu... all by the decision of pihak penganjur... ho3.. so ikut je la...

Doakan aku tabah menaiki n menuruni korbu nanti... n by the way... tawan Gayong skali... so 2 gunung G7 ditawan skali coz ni bukan trans-titi... take care all... he3...

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

Lazada

Lazada Malaysia
Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.