Tenet Yang Teruk!! Tq USM...

by 1/05/2009 01:39:00 AM 3 Pengkritik
Haih.. Meluahkan ketidakpuasan hati kat tenet USM yg makin menjadi-jadi.. makan chipsmore pun xmcm tenet kat USM... huhu..

Alkisah..
Sejak USM nek pangkat jadi apex uni nih.. Tenet dia makin hidung belang lak..Orang bile dah maju yang len bertambah maju.. nih... Haih... Keluh-keluh gak.. Tapi syukur tenet 24 jam.. haha.. Harap2 Lembaran 3 xkna blok tenet coz ader budak2 yang agak pandai pakai ip manual.. haih..

Jangan jadi lagi dah r.. sjer je wat luahan nih.. AAA... nak cari ilham wat dsign baju pun sush.. uwaaa... Rasa nyesal jadi exco teknikal & multimedia Desa lembaran sedang terasa.. tapi memang itu lumrah hidup.. dah join aktiviti.. kna r ltak komitmen pada bnda yg kita join.. yer x??

Neway.. tq tenet USM.. memang cam chipsmore r.. nsb baek lab start mggu nih.. n xbnyk g assignmnt datang atas meja.. kalo x.. mesti aku dah sumpah2 cam budak2 eng yang len.. ileks2 rakan.. tenet USM nih bek sgt.. dia nak korg stadi.. bkn men tenet.. hehe..

Smile.. Peace to Da World...

putra87­™

Blogger - Engineer - Freelance Photographer

An Engineer, Lifestyle Blogger, A Freelance Photographer, Traveller, Food Hunter, and A Dad To Be.

3 Pengkritik:

bluecrystaldude said...

so, kesimpulannya, pakai lah berukband. hehehe

buzz said...

benda free jangan nk komplen..

dah bagi tu cukup baik la..

lea said...

huhu..
taw xpe kan
kat sini tenet cm chipsmore gak
skrg..ym pun dh xleh nak bukak..huhu
abg..jom maen google talk lak..
ngeh3

btw..abg ditag taw..
tgk kat blog lea k

Lazada

Lazada Malaysia
Related Posts with Thumbnails

Disclaimer

BM
Semua penulisan & post adalah bertujuan perkongsian bersama. Segala gambar & gaya penulisan diambil dari sumber² yang dikreditkan bersama atau atas penulisan penulis sendiri. Sebarang penyalahgunaan, ketidaktelusan & pengambilan gambar untuk kegunaan lain tanpa kebenaran penulis, penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tindakan undang-undang yang akan diambil kepada mereka yang berkenaan.

BI
All of the articles, stories, info and materials are either taken from other website, blog, and other sources or self-wrote... Any sharing of this info is allowed but with the consent of this blog writer. Any misused, misguided, mischief articles taken from this blog without writers permission is prohibited. Admin and writer will not be responsible for any legal action taken by the authorities to those who concerns.